Strony

wtorek, 25 czerwca 2013

Do pary...

Kartka ślubna pełna kolorów to u mnie rzecz bardzo rzadko spotykana. Jednak powoli przekonuje się do mieszania wielu bardzo żywych kolorów a czy dobrze to robię oceńcie sami :) 
Jeżeli macie ochotę na dawkę kolorów to polecam CANDY!





Praca trafia na wyzwanie SCRAPGANGU a do pary są:
2 motyle, 2 duże kwiaty, 4 białe różyczki, 4 różowe różyczki, 6 listków, 2 ażurowe wycinanki, 2 tekturowe zawijasy, 2 perełki w kwiatach oraz 2 osoby, którym dedykowana jest praca:)

Pozdrawiam ScrapMan 

18 komentarzy:

  1. Ta kartka ma w sobie naprawdę dużo uroku, oczu nie można od niej oderwać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Chimera :) Twoje słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  2. Kartka jest śliczna :). Dalej jestem w szoku, że facet może mieć takie poczucie kolorów, estetyki i delikatności -no podziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że się przekonujesz, bo kartka wyszła cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Wam za odwiedziny i tyle miłych komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita! I proszę o więcej kolorowych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba, bo uwielbiam takie kolory. I też czasami nie mogę wyjść z podziwu, że takie cudeńka wychodzą spod męskich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka,cudna kolorystyka i tylko mlaskam i cmokam bo bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem - zwłaszcza, że - faceci to zazwyczaj daltoniści i o łączeniu kolorów mają blade pojęcie. Pochwała Ci się należy wielka i uznanie, ponieważ widać, że to powszechnie uznawane zajęcie za niemęskie przynosi takie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! To, co robisz jest śliczne! Mieć faceta, który robi takie rzeczy i pewnie obdarowuje nimi swoją dziewczynę - to dopiero coś! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię takie przełamywanie schematów, że jak kartka ślubna to tylko biała albo ecru :) Chociaż suknie ślubne wolę jednak białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna - kwiecista i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka, bardzo unikatowa i oryginalna. Śliczna...:)Widać, że lubisz karteczkować:).Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, piekna! :D
    Dzieki za udział w Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.